דף הבית » שירותי מזכירות מהבית
שירותי מזכירות מהבית

שירותי מזכירות מהבית

בשנים האחרונות אנחנו רואים שאפשר לעבוד עם מזכירה מהבית, ועדיין לקבל תוצאות מושלמות גם בלי להעסיק את המזכירה באופן פרונטלי מהמשרד. מה שאומר שהשירות של מזכירה מהבית מאפשר לך לנהל את העסק בצורה יותר יעילה, ולהתרכז בעבודות שבאמת חשובות בעסק כדי שהוא יגדל, וכל הטוב הזה הוא בתקציב שמותאם בדיוק בשבילך.

התקשרו עכשיו – 072-3340706 📞

מה תקבל עם שירותי מזכירות מהבית?

  • טיפול מקצועי במכירות

המזכירה שלנו מביאה טיפול מלא ללקוחות או אנשים אשר מתעניינים בשירותים או במוצרים שיש לעסק להציע. המזכירה מהבית יכולה גם להפיק הצעות מחיר וטיפול במוצרים של העסק, כולל קבלת הזמנות וכל דבר שיעזור לעסק להגדיל את המכירות שלו.

  • עזרה בניהול החשבונות

המזכירה האישית שלנו מהבית יכולה לטפל בזריזות ובמהירות בכל הפעולות שקשורות לחשבונות של העסק. מקליטת חשבוניות, טיפול במסמכים עסקיים, הפקת חשבוניות, שירותי גבייה, וכל מה שקשור לעסק. 

  • סידור היומן והלו"ז האישי

המזכירה שלנו תטפל לך בכל הלוח זמנים שלך אישית ושל העסק כולל סידור היומן ועוד, כדי שיהיה לך זמן פנוי לטפל בדברים היותר חשובים של העסק.

  • אחריות על כל המשרד

המזכירה שלנו תטפל בכל הדברים הסובבים את המשרד שלך, בין אם זה קשור לשירותי משרד באופן ישיר ובין אם זה קשור באופן עקיף, הכל יתבצע בצורה הטובה ביותר וב100% תפוקה.

איך לדעת שאתה צריך שירותי מזכירה מהבית?

1) אתם זקוקים ליותר זמן אישי ביום

להקים עסק ולתחזק אותו לוקח המון זמן, ואם אתם מרגישים שזה מתחיל להיות קצת מעיק וגדול עליכם, זה בדיוק הזמן לקחת מזכירה אישית מהבית שתוריד מכם את העומס.

2) מתעסקים בדברים הקטנים של העסק

יש דברים שבעל העסק לא צריך לבצע ביום יום, מכיוון שהוא צריך לטפל בזמן שלו בדברים שבאמת חשובים לעסק. ואם אתם מוצאים את עצמכם מטפלים בכל מיני דברים קטנים כל הזמן, תתחילו לשקול להכניס מזכירה שתטפל לכם בדברים האלו באופן שוטף.

3) אין לכם כוח לענות לשיחות

הטלפון שלכם לא מפסיק לצלצל? תנו לנו לטפל בזה ולענות לכל הלקוחות/עובדים/ספקים שלכם בצורה מדהימה. ולעשות סינון ככה שרק הדברים הבאמת חשובים יגיעו אליכם.

4) אתם רוצים לקחת חופש אבל לא יכולים

אם אתם המון זמן רוצים לקחת חופש ופשוט עוד לא הצלחתם לפנות לזה זמן, שירותי מזכירה מהבית זה מה שאתם צריכים! עם האחריות שיש לנו אתם תוכלו לנפוש בשקט.

5) אתם רוצים להרחיב את העסק

מזל טוב! אתם רוצים להמשיך לגדול ולהתרחב עם העסק שלכם. עם שירותי מזכירה אישית מהבית אתם תוכלו גם לגדול בצורה מעולה, וגם לחסוך בהוצאות הרבות שנלוות לזה.

התקשרו עכשיו – 072-3340706 📞

מה היתרונות של שירותי מזכירות מהבית?

במקום לדאוג לארגן פינה מיוחדת למזכירה בעסק, שמביאה איתה גם פינות קפה, תשלומי נסיעות למזכירה, הפרשת כסף לפנסיה, ימי חופה, ימי מחלה, מתנות כל תקופה, ועוד. אפשר לקבל את כל השירותים שהעסק צריך על ידי מזכירה שעובדת מהבית ולחסוך המון כסף מיותר. כיום המצב הוא שאפשרי לבצע כמעט את כל הפעולות בעסק גם מבלי להיות נוכחים בו ממש.

שירותי מזכירה מהבית מאפשרים לך לקבל מזכירה עם ניסיון לטפל בכל המשימות שלך ולא משנה בכלל איפה העסק נמצא, או היכן המזכירה גרה מכיוון שהכל יעשה בצורה הטובה ביותר. 

התשלום על השירות הוא רק לפי שעת העבודה מה שמייצר פלוסים רבים:

  • שירות על פי הצורך בלבד – לא צריך לשלם למזכירה באופן גלובלי, אלא רק לפי העבודה שהיא עשתה נטו, בלי ימי מחלה / חופשה ודברים כיוצא בהם.
  • טיפול מקצועי בהכל – אנחנו מציעים מגוון רחב של פתרונות לעסק שלך על ידי מזכירה מהבית מנוסה ומקצועית בתחומה, מה שמוריד מבעל העסק עול רב. 

שאלות נפוצות על שירותי מזכירה לעבודה מהבית

המחיר של מזכירה אישית משתנה מעסק לעסק, ואנו בודקים לעומק מה באמת העסק צריך כדי לתת שירות מושלם. לעוד פרטים ואפיון מדויק של העסק שלך פנו עלינו עכשיו. ( :

בוודאי! כל עסק בכל נושא שצריך מזכירה אישית אנחנו כאן כדי לעזור לו.

ברור! הפלוס לעסקים קטנים זה הם לא צריכים לשלם על כל החודש, אלא רק על השירות הספציפי שהם קיבלו.

מי צריך שירותי מזכירות מהבית?

העולם לאט לאט צועד קדימה, ואיתו גם כל הטכנולוגיה והעסקים. ומכיוון שהיום לתחזק עסק זה דבר לא קל ופשוט בכלל בלשון המעטה, הקמנו את שירותי משרד מהבית אשר יעזרו לכל בעל עסק לקבל רוגע נפשי ולהפקיד אצלנו את כל הדאגות והדברים שהוא מתקשה בהם בניהול העסק.

תזכרו שיש המון מתחרים בחוץ, ואם לא תטפלו בעסק ובלקוחות שלכם כמו שצריך הם ירגישו את זה ופשוט יעשבו אתכם. לכן ממש חשוב לעשות חושבים עם עצמכם ולהבין איך אתם יכולים להשתפר.

אז אם אתם עסק גדול שרוצה ממש להוזיל עלויות משרד, או אפילו עסק קטן שאין לו מספיק תקציב לפתוח משרד למרות שהוא צריך, שירותי משרד מהבית זה הפתרון המושלם עבורכם!

שירותי משרד מהבית

אם אתם מחפשים שירותי משרד מקצועיים מהבית הגעתם למקום הנכון והמדויק בשבילכם!

אנו מעניקים שירותי משרד מלאים מהבית לכל סוגי העסקים והחברות.

אז אם אתם רוצים להוריד קצת מהעומס היומיומי שמקשה עליכם את אורח החיים השפוי ולהתחיל לחיות רגוע כמו שבאמת צריך, הגעתם למקום הנכון.

התקשרו עכשיו – 072-3340706 📞

מה תקבלו בשירותי משרד מהבית?

  1. נעשה פגישה עם העסק ונכין אפיון מדויק ומסודר על העסק שלך, כדי להגיע למקסימום תוצאות.
  2. התאמה מקצועית של מזכירה משלנו לעסק שלך, כדי שבדיוק יתאים לצרכים שלו.
  3. הפקת דוחות ועבודה שותפת בכל העניינים בהתאם לצרכים של העסק.
  4. מעקב אחרי העבודה לראות שהתוצאות מספקות ועוזרות לעסק.
  5. אבטחת מידע על העסק שלך בצורה מקצועית ויחודית.

אז אם אתם רוצים להתייעל ולהתחיל להעיף את העסק שלכם למעלה, אתם בידיים טובות!

איזה יתרונות יש לשירותי משרד מהבית?

היתרונות שיש לשירותי משרד מהבית הם מדהימים ונביא עכשיו כמה מהם:

  • אין צורך לשלם ימי מחלה לעובדים
  • אין צורך לשלם דמי חופשה לעובדים
  • אין צורך לשלם נסיעות לעובדים
  • אין צורך לשלם פנסיה לעובדים
  • אין צורך לתת מתנות לעובדים
  • אין צורך לשלם פיצויים לעובדים
  • אין צורך לשלם על החזקת משרד לעובדים

ואלו דברים שהם רק על קצה המזלג ממה שתרוויחו אם תקחו שירותי משרד מהבית.

תבינו שלא רק הבעיות בשוק העבודה צמחו בשנים האחרונות, גם הפתרונות לבעיות צמחו עם השנים. ויש מגוון רחב של פתרונות לעסק שלכם במקרה שאתם מבינים שזה כבר לא משתלם להחזיק משרד עם מזכירה אישית צמודה בעסק, מכיוון שזה גורם להמון טרדות וכאבי ראש מיותרים.

אז אם אתם מחפשים לתת ללקוחות שלכם את המקסימום – אנחנו מציעים מגוון שירותים כמו ניהול כספים ועד התנהלות מול רשויות המס וטיפול בלידים חמים.

התקשרו עכשיו – 072-3340706 📞

שאלות נפוצות על שירותי משרד מהבית

העלות לשירותי משרד מהבית משתנת מעסק לעסק ונבדק מה באמת העסק צריך, לעוד פרטים ואפיון מדויק של העסק שלך פנו עלינו עכשיו. ( :

השירות כולל עזרה מהבית בכל מה שהעסק שלך צריך – מטיפול בלידים ושמירות לקוחות, ועד הפקת כל סוגי הדוחות.

כן! כל עסק שצריך עזרה בניהול המשרד שלו מהבית או שירותי מזכירות אנחנו כאן כדי לעזור לו.