דף הבית » בלוג » כמה עולה שירותי משרד ומזכירות?
כמה עולה שירותי משרד ומזכירות

כמה עולה שירותי משרד ומזכירות?

לפני שנסביר פה את העלות לשירותי משרד, חשוב קודם לדעתם כמה וכמה דברים חשובים שלפיהם נדע פלוס מינוס כמה עולה שירותי משרד לעסק שלכם, וכמובן עד כמה זה יכול להשתלם לכם אם תקחו את השירותים שאנו מציעים לכם. (רמז: זה משתלם מאודד.)


עלות שירותי משרד – האם כל העסקים משלמים אותו דבר?

כמה עולה רכב? אין לזה תשובה מדויקת מכיוון שיש לזה בלי סוף תשובות. הכל תלוי בסוג רכב, שנת יצור, כמות קילומטרים, מתי צריך לעבור טסט, ועוד בלי סוף פרמטרים שמשפיעים על המחיר הסופי של הרכב. אותו דבר גם אצלנו בשירותי משרד ומזכירות.

יש 2 רמות שבהם בודקים את הרווח של העסק. 1) רווח גולמי שזה סך כל ההכנסות של העסק 2) רווח מעשי שזה מה שנשאר בסוף אחרי כל ההוצאות שיווק מס הכנסה וכו'. לכן כשמסתכלים על רווח בכל דבר בעסק צריך להסתכל על הרווח שבשלב הסופי שלו, ולא רק מלמעלה כמו שהרבה בעלי עסקים עושים.

בסופו של דבר העלות של שירודי משרד תלויה בכמות שעות שאתם צריכים את השירות הזה לעסק שלכם. נניח שאתם עסק לא מאוד גדול, הכמות שעות שאתם תצטרכו בפועל היא פחות מאשר שירותי משרד לעסקים גדולים. לכן אנחנו עושים שיחת אפיון מדויקת לכל עסק, ובודקים בדיוק כמה שעות העסק צריך כדי להצליח.


איך אתה יכול להוזיל את המחיר של שירותי משרד אצלנו?

מכיוון שאתה משלם אצלנו רק על השעות נטו שאתה צריך, ולא כמו שאתה לוקח מזכירה אישית או עוזרת אישית שצמודה אליך כל היום. אתה חוסף בעלויות של מיסי עובדים, חופשות, מתנות, ימי מחלה, וכל מה שבעל עסק צריך לתת לעובדים שלו באופן שוטף כל השנה.