מה זה מערכת ERP ואיך זה עוזר למשרד?

המשרד המודרני ושירותי המזכירות של הדור החדש שונים באופן מהותי מעבודת האדמיניסטרציה הקלאסית. כיום עבודות מזכירות מקצועית במיקור חוץ ופנים דורשת היכרות עם מערכות ERP לצורך ניהול פיננסי נכון של העסק,  תחזוקת המלאי, הספקים ועוד. גלו את מגוון שירותי המשרד המתקדמים שצריכים מערכות לתכנון משאבי הארגון.

ניהול פיננסי לצורך העלאת הרווחיות

בכדי שהעסק שלכם תמיד במאזן חיובי, אתם זקוקים לשירותי מזכירות אשר יוודא שניהול תזרים המזומנים יהיה תקין. נדרשת יכולת של קריאת דוחות, קבלת החלטות והיכרות עם תכנון תקציב באופן חכם ובהתאם לדאטה שיש לעסק. כל זאת בכדי להגיע ליעילות מקסימלית וניצול אופטימלי של המשאבים הכלכליים של העסק.

טיפול במלאי של העסק וקיצור זמני ההפצה

כיום שירותי המזכירות הן הרבה יותר מטיפול בפניות של לקוחות וכיבוי שריפות, מדובר בהבנה של תהליכי ההספקה של הארגון. החל מהחזרות, דרך בקרה על זמני ההפצה ועד לבדיקת שיש מלאי מספק של מוצרים במחסנים של הארגון בכדי לעמוד בדרישות המשתנות של השוק המקומי. לא מדובר חלילה על עבודת מחסנאות אבל בהחלט מדובר בראייה מערכתית של המלאי הקיים של העסק וניסיון לצמצם עלויות גבוהות.

בקרה על הספקים השונים אשר עובדים איתכם

בכדי שהארגון ימשיך להתייעל באופן תמידי, צריך שירותי מזכירות אשר כוללים בתוכן היכרות עם מערכות לניהול רכש וקשר עם הספקים. כל זאת בכדי שהמלאי של העסק יתחדש באופן תקין, שהחוזים אשר קיימים מול הספקים יתקיימו במלואם ושהזמנות הרכש חתומות ומתויקות באופן ברור ומסודר. חשוב שהמזכירה תדע לעבוד עם המקט"ים ולהוציא תעודות משלוח בכדי לתרום ליעילות של הארגון.

פיקוח על הייצור של העסק שלכם בזמן אמת

במידה שיש לכם מפעל, אתם חייבים שהמזכירות שלכם יעבדו עם סוגי מערכות ERP אשר מבצעות אופטימיזציה של תהליכי הייצור בכדי לחסוך בעלויות. צריך לוודא שיש מספיק כוח אדם אשר מגיע לצורך הייצור (קרי שיש מספיק פועלים), לבדוק שהסחורה שיוצאת היא אכן ברמה מספקת בכדי לייצג את העסק שלכם ושיש מספיק חומר גלם לצורך העבודה הרציפה של המפעל שלכם.

מכירה ושיווק של מוצרי הדגל של העסק שלכם

שירותי משרד במיקור חוץ מאפשרים לכם גם לבצע תהליכי מכירות טלפוניות בעסק שלכם גם כאשר אתם לא נמצאים בו. בעזרת הצעות מחיר ממוחשבות, הוצאת חשבוניות באופן מקצועי והנפקת קבלות, ניתן לבצע מגוון של עסקות בעזרת שירותי מזכירות איכותיים. חשוב גם לציין כי שירותים אלו יכולים לעבוד באופן נפלא עם אתרי אי קומרס ואף לעשות אפסיילים לפונים עבור רכישת מוצר זה או אחר בעסק שלכם.

שורה תחתונה: ניתן לראות שכמעט בכל אספקט בעסק שלכם, כדאי ששירותי המזכירות שלכם יכללו עבודה עם מערכות ERP לצורך ניהול מלאי, בקרה, הפצה ומכירה.