אודות - שירותי משרד ומזכירות

קידום והפצת תוכן דרך חברת שירותי משרד

בשנים האחרונות הרשת הפכה להיות זירת הפרסום המרכזית. לא משנה מה אתם מעוניינים לפרסם, הרשת היא המקום לעשות את זה בו. מוצרים, בעלי עסק, שירותים ובילויים כולם יכולים להגיע לרמת חשיפה חסרת תקדים ברשת, אולם כדי שזה יקרה עליכם לקדם את התכנים שאתם מעוניינים לפרסם. איך לעשות את זה, ומה הדברים שחשוב להקפיד עליהם, על כל אלה ועוד דניאל מסטר מחברת מסה מדיה כאן כדי לענות לכם.

קידום תוכן

עוד לפני שנדבר על סוגי הקידום השונים, חשוב להבין שבלי קידום לא תוכלו להגיע לרמת חשיפה גבוהה. מנועי החיפוש השונים עובדים עם אלגוריתם שגורמים לזה שרק חלק קטן מהתוכן שיש אודות נושא מסוים יזכה לרמת חשיפה. זה אומר שקידום הוא לא אופציה אלא דבר שאתם חייבים לעשות.

קידום אורגני

האפשרות הראשונה לקדם תוכן היא בצורה אורגנית. קידום אורגני הוא כזה שבו אנחנו בונים את האתר שלנו כך שאלגוריתם החיפוש יעניק לו דירוג גבוה מה שיוביל אותו לאחד מהמקומות הראשונים בעת הקשה של מילות חיפוש מסוימות בגוגל. בקידום אורגני אנחנו צריכים להטמיע באתר מילות מפתח, קישורים, תכני מדיה וכמובן לדאוג שמהירות הגלישה ורמת האבטחה שלו תהיינה גבוהות. כל אלו יעזרו לאתר שלכם להגיע לעיניים של הגולשים. אפשר לפנות אל מקדם אתרים מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה בתשלום, או לנסות וללמוד את התחום באופן עצמאי ולקדם את האתר לבד.

קידום ממומן

הסוג השני של הקידום הוא קידום ממומן. למרות שלחברת גוגל יש אלגוריתם שבעזרתו היא מדרגת אתרים, ניתנת לכם האפשרות לשלם לחברה תמורת קידום האתר שלכם, בלי קשר למצב שלו בפועל. קידום כזה נקרא קידום ממומן, כיון שמדובר על תשלום ישיר שמועבר לחברה המפרסמת ללא קשר לתוכן האתר. לטווח הקצר פרסום כזה יכול להיות אפקטיבי, במיוחד אם אין לכם זמן לעצב מחדש את האתר שלכם, אולם בטווח הארוך יש יתרון לקידום האורגני מבחינת האפקטיביות שלו.

פרסום ברשתות חברתיות

הכלי האחרון שעליו נדבר ויכול לסייע לכם בהפצה וקידום של תוכן אלו הרשתות החברתיות. בישראל פועלות כיום מספר רשתות חברתיות, כאשר עבור פרסום, טיקטוק ואינסטגרם נחשבות לפופולריות ביותר. העובדה שחשבון ברשתות החברתיות הוא דבר שלא עולה לכם כסף לפתוח אותו מאפשרת לכם לפרסם שם בעלויות נמוכות יחסית. המטרה שלכם בתור מפרסמים היא ליצור תוכן ויראלי, כאשר גם כאן איש מקצוע מהתחום יוכל לעזור לכם להגיע לרמת חשיפה שלא חשבתם להגיע אליה.

לסיכום

כדי לפרסם ברשת לא מספיק שיהיה לכם אתר או כרטיס ביקור דיגיטלי. עליכם לקדם את התוכן שלכם בצורה אקטיבית כדי להגדיל את רמת החשיפה אליו. קידום אתרים יכול להיעשות בשני אופנים, אחד אורגני ובשני אתם פשוט משלמים כסף תמורת הפרסום. מומלץ גם לבצע קידום דרך הרשתות החברתיות וכמובן להיעזר באיש מקצוע מהתחום שיוכל לסייע לכם.