דף הבית » בלוג » איך ליעל את תפוקת המשרד ב- 2023?
איך ליעל את תפוקת המשרד ב- 2023?

איך ליעל את תפוקת המשרד ב- 2023?

לכל עסק שמחזיק משרד יש כל כך הרבה דברים שהוא צריך לטפל בהם, עד שהוא יכול ללכת קצת לאיבוד בכל הבלאגן. לכן אותו בעל עסק בחלק מהמקרים מחליט לגייס שירותי משרד מרחוק, ולהביא מזכירה אישית או עוזרת אישית כדי שיעזרו לו בעבודה. העזרה הזאת יכולה ממש לעזור לבעל העסק הן מהצד הפיננסי שנחסך לו לשלם למזכירה על כל החודש, והן מצד זה שהוא יכול להתפנות ולעשות את הדברים שחשובים לו אישית לטפל בתוך העסק כדי שהעסק הזה יגדל.

ברגע שבעל העסק דאג להביא מישהו מבחוץ שיעזור לו בכל מה שהעסק צריך כמו – לקוחות מעצבנים, טיפול בלידים, אחריות תשלומים, טיפול בכל ההזמנות למשרד, הגשת הצעות מחיר, אותו בעל עסק ומשרד יוכל להתקדם עם העסק כמו שצריך.


כל ההתחלות מאתגרות, ובהחלט יכול להיות מצב שיקח כמה ימים עד שהמזכירה תכיר את העסק שלך מקרוב ותדע לטפל בו בצורה מושלמת. תהליך הלמידה הוא מהיר אם עושים אותו נכון, לכן חשוב ללכת לחברה איכותית שמעניקה שירותי משרד ולא לסתם חברות לא רשמיות או כאלה שמנסות לעקוץ ולגנוב את הלקוחות שלהם.

העבודה עם העזרה מרחוק כוללת בכל חודש ושבוע דוחות התקדמות, מה תמונת המצב הרגעית של העסק, האם העסק התקדם מספיק, מה ניתן לשפר בעסק, איזה לקוחות חריגים היו, ככה מעבירים דוחות מידע בכל תקופה על כל מה שקורה בעסק.

עם עזרה מרחוק הלקוחות שלכם יקבלו מענה בכל רגע נתון של עבודה, תקבלו טיפול בכל הבירוקרטיה המעצבנת והמסובכת, תחסכו את הזמן מול הרואי חשבון, יש דבר שיכול ליעל את העסק שלכם יותר מהדברים האלו? ( :

אל תשכחו שכאשר אתם לא מעסיקים מזכירה צמודה במשרד, אתם חוסכים לעצמכם המון כסף שיכול ללכת לדברים מועילים. למשל אתם לא תצטרכו לשלם פנסיה, נסיעות, מתנות, לידות, ימי חופשה, אוכל למשרד, יודעים כמה כסף אתם יכולים לחסוך מזה בשנה? וזה עוד לפני שחלק מהזמן המזכירה לא עובדת, בשונה מהשירות שלנו שאתם משלמים נטו על העבודה.


צריכים שירותי משרד לעסק שלכם? פנו אלינו עכשיו!