איך לבחור מתנות לעובדי המשרד

החגים מתקרבים, וכמובן שבפתח שלהם אנחנו חוגגים את החג החשוב מכולם – ראש השנה. אחד האתגרים הגדולים שלנו בפתחה של כל שנה הוא כמובן בחירת המתנות עבור ראש השנה. ארוחות החג הרבות והמפגשים עם הקרובים מכריחים אותנו לבחור לא מעט מתנות, אתגר שנעשה גדול ככל שעוברות השנים והמתנות שאנחנו יכולים לתת הולכות ונגמרות. כדי שהשנה תוכלו לעמוד באתגר הזה בלי להשקיע בו יותר מידי זמן, הנה כמה המלצות שיעזרו לכם לבחור נכון את המתנות. 

בחירת מתנה למשרד – איך עושים את זה נכון

בבחירה של מתנות מומלצות לראש השנה יש שני עקרונות שצריך להקפיד עליהם ללא קשר למתנה מסוימת. העיקרון הראשון הוא לבחור מתנה שימושית. לא משנה מי הולך לקבל את המתנה, עליכם לבחור מתנה שתהיה שימושית עבורו. לא כדאי לקנות מתנה שבסופו של דבר תיכנס לארון ולמי שקיבל אותה לא יהיה מה לעשות איתה. יחד עם זאת, שימושיות היא לא הכל ואתם צריכים לבחור מתנה שתהיה מקורית. מתנה אמורה לבטא אהבה, דבר שלא יכול לקרות אם תבחרו מתנה גנרית. 

כמה זה עולה לנו

בבחירה של מתנה אחד העקרונות הכי חשובים הוא כמובן התקציב שעומד לרשותכם. הגדרת התקציב מראש תאפשר לכם למקד טוב יותר את הבחירות שלכם, ותעזור לכם להבין מה בדיוק האפשרויות שהתקציב הזה מאפשר לכם. כמובן, ככל שהתקציב שעומד לרשותכם יהיה גבוה יותר, כך תוכלו להרשות לעצמכם לקנות מתנה טובה יותר, אולם זכרו, תקציב גבוה אינו תנאי הכרחי למתנה טובה. בהחלט ניתן לרכוש מתנות טובות גם בתקציב נמוך, אם רק חושבים על כך מראש. 

מארז אוכל שמתאים לחג

המתנה הראשונה עליה נמליץ לכם היא בחירה של מארז אוכל מפנק. מארזי אוכל לראש השנה יכולים להכיל יין, שמן זית איכותי, דבש או שוקולד. כמובן, גם קומבינציה של המוצרים הללו תתקבל בברכה כמעט בכל מקום. המוצרים הללו יכולים להיות על כל שולחן חג, ובקנייה של מארז תוכלו להשיג תוצרת איכותית שלא בהכרח קיימת בחנויות הרגילות. בחירה של מוצרים בייצור בוטיק תעזור לכם להישאר מקוריים, וכמובן שמבחינת שימושיות, קשה להתחרות במתנות מהסוג הזה. 

שובר מפנק לחנות כלי בית

ראש השנה הוא חג שאנחנו מבשלים ומארחים בו, וכמובן שזו רק ההתחלה לחודש שלם שזו זה המצב הטבעי. לאור זאת, כלי בית הם דבר שכל אחד צריך, ואם אתם מחפשים רעיון למתנה, שובר לחנות כלי בית יכול להיות מתנה נהדרת. היתרון במתן שובר הוא שאתם משאירים למי שמקבל את המתנה להחליט מה בדיוק הוא רוצה כך שהוא יוכל לבחור את הכלי הכי שימושי עבורו. 

ארוחה זוגית במסעדה

המתנה האחרונה היא אמנם מתנה שונה משתי המתנות הקודמות, אולם דווקא בתקופת החגים היא יכולה להיות רעיון נהדר. ארוחות החג הרבות עלולות לגרום לנו חשק שלפחות פעם אחת מישהו אחר יגיש לנו אוכל. זו בדיוק הסיבה ששובר לארוחה במסעדה בתקופת החגים הוא מתנה שכל אחד ישמח לקבל. בכל הנוגע למקוריות, זו בהחלט מתנה שוברת שגרה. 

בסופו של דבר, בחירה של מתנה לכבוד ראש השנה יכולה להיות אתגר, אולם הטיפים שאותם נתנו לכם כאן יכולים לעזור לכם לצלוח את האתגר הזה בהצלחה. זכרו להגדיר מראש מה בדיוק התקציב שיש לכם עבור המתנות, ואל תשכחו להקפיד שהמתנה תהיה שימושית ומקורית גם יחד. כאן גם הבאנו לכם מספר המלצות קונקרטיות למתנות שיכולות להתאים כמעט לכל אחד.