דף הבית » עוזרת אישית לאנשי עסקים
עוזרת אישית לאיש עסקים

עוזרת אישית לאנשי עסקים

אם אתם מחפשים עוזרת אישית לאנשי עסקים, הגעתם בדיוק למקום הנכון שיעזור לכם!

החיים היום עמוסים ממש, ואם הגעתם למצב שאתם צריכים עוזרת אישית בשבילכם זה דווקא מראה על סימן טוב ושהעסק בצמיחה. מה שאומר שהגעתם אלינו בדיוק בזמן הנכון!

התקשרו עכשיו – 072-3340706 📞

למי מתאים עוזרת אישית לאנשי עסקים?

השירות של עוזרת אישית לאנשי עסקים, מתאים במיוחד לבעלי עסקים ומנהלים למיניהם שלא זקוקים למזכירה במשרה מלאה, אלא לכמה שעות במשך כל יום או כל שבוע. ככה הם גם מקבלים את כל העזרה והשירות שהם צריכים, וגם חוסכים בעלויות השוטפות של העסק.

למה צריך עוזרת אישית לאיש עסקים?

צריך עוזרת אישית או עוזר אישי לאיש עסקים מכיוון שבמשך היום יש שיחות שהעסק צריך לענות להם, וטיפול שוטף בכל מיני מסמכים דחופים שצריך להספיק להגיש כל הזמן. ומי שאיש עסקים אין לו תמיד את הזמן והשקט לטפל בכל העניינים האלו, לכן אנחנו באים עם שירות שמותאם אישית בדיוק לעסק שלך. כדי שהעסק יקבל את המקסימום שירות במינימום עלות.

מה זה עוזרת אישית לאיש עסקים בינלאומי?

אין הבדל תכלס' בין עוזרת אישית לאיש עסקים בינלאומי לבין מזכירה אישית או מנהלת אדמינסטרטיבת, מה שחשוב זה השירות שהאיש עסקים הזה מקבל ואיך הוא מקבל אותו. מה שבטוח שהיא חייבת לעשות עבודה מושלמת, מכיוון שהיא חלק מחייו של בעל העסק כי היא עושה את כל מה שצריך מהנהלת חשבונות ועד הפקת דוחות וגביית כספים.

מה מקבלים עם עוזרת אישית למנכ"ל?

  • ניהול יומן

לנהל לוח זמנים צריך ראש, ובעל עסק הראש שלו תפוס בהמון דברים חשובים. ואם יהיה למנכ"ל עוזרת אישית שתזכיר לו את כל הפגישות שיש, הוא יוכל לפנות זמן לדברים שבאמת חשובים.

  • ניהול חשבונות

לנהל חשבונות ומסמכים זה דבר שצריך נסיון, מה שלרוב המנכלים אין. מה שאומר שאם אתם בתור בעלי עסקים צריכים לטפל במסמכים, אתם צריכים לבחור בעוזרת מקצועית שתטפל לכם בהכל.

  • מענה לטלפון

לא קל לענות כל רגע לשיחות שהעסק מקבל, במיוחד שאתם מנכלים או בעלי חברות. ולכן שירות של מענה לשיחות על ידי עוזרת אישית יכולות ממש לעזור לכם בניהול של העסק.

  • טיפול בדברים הקטנים

לכל עסק יש דברים קטנים שדורשים טיפול, ויש דברים חשובים שלפעמים קצת נופלים ביו הכסאות. פה בדיוק הפלוס שמקבלים עם עוזרת אישית למנכ"ל , שפשוט היא אחראית לדאוג ולזכור הכל.

התקשרו עכשיו – 072-3340706 📞

שאלות נפוצות על עוזרת אישית לאיש עסקים

המחיר לשירותי עוזרת אישית לאיש עסקים מהבית משתנת מעסק לעסק, ואנחנו בודקים מה באמת העסק צריך כדי ליעל את השירות שלנו. לעוד פרטים ואפיון מדויק של העסק, פנו עלינו עכשיו. ( :

השירות של העוזרת אישית לאנשי עסקים כוללת עזרה מהבית בכל מה שהעסק צריך – מטיפול בלידים חמים ועד הפקת כל סוגי הדוחות.

בוודאי! כל עסק שצריך עוזרת אישית למנכל, אנחנו כאן כדי לעזור לו ולהביא לעסק מה שהוא צריך.

רשימת משרות עוזרת אישית לאנשי עסקים + דרושים + משרה + שכר

למשרד המעניק שירותי עוזרת אישית לאיש עסקים דרוש/ה עובד/ת למשרה מלאה
התפקיד כולל מתן שירותי אדמינסטרציה לעסקים

דרישות התפקיד:
– ניסיון מוכח ומשמעותי כמנהלת משרד או מזכירה אישית
– שליטה מלאה באופיס וב Google Drive
– ידע וניסיון במערכות דיגיטליות מגוונות כדוגמת מערכות CRM, תוכנות דיוור, מערכות סליקת אשראי, dropbox, תוכנות להנה”ח (כדוגמת icount, חשבונית ירוקה) – מערכות ניהול משימות, ניהול יומנים
– הבנה וניסיון בטיפול בהפקת חשבוניות וניהול תזרים
– עבודה שוטפת מול רואה חשבון כולל הכנת משכורות

– ראש גדול, לימוד וקליטה מהירה, תקשורתיות ויכולת ביטוי גבוהה, תקתקנות וסדר, יכולת להניע תהליכים, לחשוב מחוץ לקופסה ולקחת אחריות

העבודה במשרה מלאה מהמשרד ברמת גן
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

קורות חיים למייל: ooffice.services@gmail.com