דף הבית » בלוג » מה זה מיקור חוץ? ואיך זה יכול לעזור לכם?
מה זה מיקור חוץ

מה זה מיקור חוץ?

מיקור חוץ זוהי שיטה מיוחדת לניהול שהומצאה לפני כמה עשרות שנים, ומאוד רלוונטית היום להמון מבעלי העסקים. עיקר השיטה הזאת היא בעצם מבוססת על זה שבתוך הארגון עצמו יתעסקו בדברים הבאמת חשובים, וישלחו לעזרה מבחוץ את הדברים שאמנם קשורים לעסק, אבל פחות עדיף להשקיע בהם המון כוח ומשאבים מיותרים.

השיטה הזאת להעזר בשירותי משרד מרחוק למשל, נכנסה חזק לעולם העסקים במגוון תחומים. מה שהפך את כל העסקים היום שקשורים לאינטרנט למקום אחד גלובלי גדול. לדוגמא חברה גדולה לא צריכה להחזיק אצלה יותר מזכירה אישית צמודה, אלא היא יכולה לקחת שירותי מזכירות מרחוק. ועל ידי זה להוזיל משמעותית את העלויות הגבוהות של העסק, מכיוון שמשלמים רק על העבודה עצמה.


מה היתרונות במיקור חוץ?

1) חיסכון בהוצאות של העסק

החיסכון בהוצאות אם תבחרו לקחת חברה במיקור חוץ הוא ענק, מכיוון שאתם משלמים אך ורק על שעות העבודה בפועל שהם עשו ולא גלובלי כמו עובד בעסק שלכם. בנוסף לזה אין לכם צורך לשלם לחברה במיקור חוץ כמו שמשלמים לעובד פנסיה, מתנות, נסיעות, ועוד בלי סוף דברים שיכולים לחסוך לכם המון כסף מיותר.

2) חיסכון בהכשרת עובדים

שאתם מביאים עובד חדש לעסק שלכם אתם צריכים להכשיר אותו, מה שעלול לקחת המון זמן ומשאבים מיותרים. אבל שאתם מביאים לחברה שמתעסקת רק במיקור חוץ, אין שום צורך בהכשרה והם ישר ניגשים לעבודה על מה שהעסק שלך צריך מבלי לבזבז זמן על הסברים מיותרים, וכמובן שהם יעשו את העבודה בצורה הרבה יותר מהירה.

3) נסיון של שנים

כאשר אתם באים לחברה מקצועית שמספקת שירותים במיקור חוץ, אתם באים לחברה עם נסיון שיודעת מה היא עושה. וזה דבר מעולה מכיוון שזה כל המקצוע שלהם לדעת איך לעזור לך עם מה שאתה צריך.


מה החסרונות במיקור חוץ?

1) תלות בגורם חיצוני

בסופו של יום הפעולות שאתם תרצו לעשות בשביל העסק שלכם תלויות בגורם חיצוני, ולא אתם עושים את הפעולות האלו בצורה ישירה. מה שאומר שאתם צריכים לברר טוב אצל איזה חברה שמספקת שירותים במיקור חוץ אתם הולכים.

2) להיות כמו המתחרים

הרבה פעמים המתחרים שלכם גם יקחו שירותים מסויימים במיקור חוץ, מה שלא יביא לכם עדיפות מסויימת עליהם. אלא אם כן תקחו חברה שמספקת שירות מרחוק יותר מקצועי מהחברה של המתחרים.


צריכים שירותי משרד לעסק שלכם? פנו אלינו עכשיו!