עלות שירותי משרד ומזכירות
לפני שנסביר פה את העלות לשירותי משרד, חשוב קודם לדעתם כמה וכמה דברים חשובים שלפיהם נדע פלוס מינוס כמה עולה שירותי משרד לעסק , וכמובן עד כמה זה יכול להשתלם אם תקחו את השירותים שאנו מציעים. (רמז: זה משתלם מאוד.)
האם כל העסקים משלמים אותו דבר על שירותי משרד?
כמה עולה רכב? אין לזה תשובה מדויקת מכיוון שיש לזה בלי סוף תשובות. הכל תלוי בסוג רכב, שנת יצור, כמות קילומטרים, מתי צריך לעבור טסט, ועוד בלי סוף פרמטרים שמשפיעים על המחיר הסופי של הרכב. אותו דבר גם אצלנו בשירותי משרד ומזכירות.
יש 2 רמות שבהם בודקים את הרווח של העסק. 1) רווח גולמי שזה סך כל ההכנסות של העסק 2) רווח מעשי שזה מה שנשאר בסוף אחרי כל ההוצאות שיווק מס הכנסה וכו'. לכן כשמסתכלים על רווח בכל דבר בעסק צריך להסתכל על הרווח שבשלב הסופי שלו, ולא רק מלמעלה כמו שהרבה בעלי עסקים עושים.
בסופו של דבר העלות של שירודי משרד תלויה בכמות שעות שאתם צריכים את השירות הזה לעסק שלכם. נניח שאתם עסק לא מאוד גדול, הכמות שעות שאתם תצטרכו בפועל היא פחות מאשר שירותי משרד לעסקים גדולים. לכן אנחנו עושים שיחת אפיון מדויקת לכל עסק, ובודקים בדיוק כמה שעות העסק צריך כדי להצליח.
המחיר הממוצע לשירותי משרד, אדמיניסטרציה, מזכירה אישית או ניהול משרד מקצועי הוא בדרך כלל בין 60 ל- 450 שקל חדש לשעה! (תלוי כמה ניסיון יש למזכירה) המחיר כמובן יכול להשתנות בהתאם למה שבעל העסק צריך בשביל הצמיחה של העסק.
איך אפשר להוזיל את המחיר של שירותי מזכירות אצלנו?
מכיוון שאתה משלם אצלנו רק על השעות נטו שאתה צריך, ולא כמו שאתה לוקח מזכירה אישית או עוזרת אישית שצמודה אליך כל היום. אתה חוסך בעלויות של מיסי עובדים, חופשות, מתנות, ימי מחלה, וכל מה שבעל עסק צריך לתת לעובדים שלו באופן שוטף כל השנה.