דף הבית » בלוג » איך מיתוג יכול לעזור למשרד שלך?
איך מיתוג יכול לעזור למשרד שלך?

איך מיתוג יכול לעזור למשרד שלך?

מותג הוא למעשה השפה הגרפית שלנו. שזה כולל את הלוגואים, הצבעים, האלמנטים שלנו, שמשדרים ומעבירים לנו ערכים מסוימים שאנו מחוברים אליהם רגשית. כאשר אנשים רואים את המותג שלך פעם אחר פעם ואתה עקבי איתו, אתה תופס את העיניים של הלקוחות המדויקים שלך, והמותג של העסק נשאר לקהל שלך טבוע עמוק בתוך הראש שלו.

+ קחו את המותג אפל כדוגמה. הלוגו עם התפוח הנגוס מכסף משדר לנו את הערך של חדשנות, טכנולוגיה, יוקרה, מקוריות ויצירתיות. אנשים שמתחברים למותג אפל הם למעשה אנשים שאוהבים טכנולוגיה, חדשנות ויוקרה. ואכן אנשים רבים מקשרים את המותג אפל ליוקרה, מכיוון שלמעשה הערכים הללו עוצמתיים ואופייניים לעידן הטכנולוגי של היום. אבל יש גם אנשים שלא אוהבים את המותג אפל, וזה טבעי שלא כולם יתחברו למותג שלכם ואתם לא צריכים לייחס לזה מידי הרבה חשיבות. אותו דבר קורה גם עם עסקים יותר קטנים, ובכללי אתה יכול גם להסתכל מסביב ברשתות החברתיות כדי לראות אילו עסקים מושכים אותך יותר מבחינה ויזואלית עם המותג שלהם ואילו פחות. (כמובן שגם התוכן של המותג חשוב מאוד.)

+ מיתוג הוא למעשה קומפוזיציה ויזואלית המשלימה את התוכן שיש למותג שלנו להציע ומדגישה אותו, כך שנוכל להתחבר אליו ביתר קלות ויזואלית וערכי המותג. לכן חשוב לדעת לבחור את הצבעים הנכונים שזה כולל את הפונטים, תמונות, צבע, וכל הדברים למותג שלך, ויחד ליצור עיצובים נכונים וטובים שישקפו את הערכים והידע של המשרד שלנו כדי למקסם את ההשפעה שלו הן במדיה החברתית, והן בתוך כל פרויקט של המותג שלנו וכל הנכסים הדיגיטליים שקיימים אצלנו.

+ למרות מה שאפשר לחשוב לפעמים, תהליך המיתוג של עסק לא מתחיל ונגמר במיתוג לוגו. זה תהליך עמוק, ארוך ולפעמים מייגע. זה דורש סבלנות מצד אחד, ופנטזיה והגשמת חלום מצד שני. זה צריך לשקף את החלום החזון והערכים שלך, כולל הבחירה והציון של קהל היעד שלך. הדרך הכי נכונה לגשת לתהליך הזה היא להבין שמדובר בתהליך הוליסטי שישפיע על כל הנכסים שבבעלות העסק שלכם, וצריך להשקיע בתהליך הזה זמן השקעה ומאמץ.

למשל אם יש לכם אתר אינטרנט – בין אם זה אתר תדמית או אתר מכירות, האתר חייב תמיד להתאים לשפת המותג שלכם.

אתם צריכים להחליט איך המשתמש ירגיש לאחר הכניסה לאתר שלכם. מה אנחנו רוצים שהוא יראה כשהוא יכנס? הנראות של האתר שלך חייבת להמשיך בשפה החזותית שבחרת במהלך כל התהליך של המיתוג שלך. שזה כולל טקסט, צבעים, גופנים ומבנה האתר עצמו בכל העמודים.


צריכים שירותי משרד במיקור חוץ או שירותי מזכירות לעסק שלכם? פנו אלינו עכשיו!